BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. március 5., szombat

1.fejezet



Meg is jöttünk. Bocsi h ilyen soká.

Az I.rész-t : Natalie. A II.rész-t : ElenaBells írta :)
Jó olvasást hozzá!

I.rész



Épp kapom a fejmosást , apámtól és anyámtól. Nem szóltam , hogy elmegyek egy LaPush-ra egy egész estés bulira. Persze direkt nem szóltam . Úgyse engedtek volna el . Renesmee bezzeg lemehet bármikor, csupán azért mert Jacob bevésődése. Amúgy Rachel vagyok. A féltő szüleim pedig Isabella és Edward Cullen.A nővérem Renesmee Cullen , aki tökéletes , gyönyörű és egy álom pasija van.Én pont az ellenkezője vagyok:Ügyetlen , két ballábas , és tök átlagosan nézek ki.De a különbségektől eltekintve nagyon szeretem a nővéremet. Mindig kiáll mellettem. Most is épp ezt teszi.

-Anyu!Értsd meg , hogy Rachel velem volt és a farkasokkal.Egy korty alkoholt se ivott , csak beszélgetett.Még táncolni sem akart , mert félt , hogy orra esik a magassarkúban.-kiabálta anyának.

-Jó , te s büntetést akarsz? Akkor mind a kettőtöknek két hét szoba fogság!-tette csípőre a kezét anya.

-Drágám nem sok ez egy kicsit?-karolta át derekát apu , de anya lerázta magáról karjait , és szembefordult vele.

-Sok?Hogy sok?Mi lett volna ha a Volturi pont akkor megy oda? Simán megölik a farkasokat!De tudjátok mit?Addig lesztek büntetésbe amíg túl nem esünk a látogatáson.Mert ha egyszer megteszitek még egyszer megtehetitek, ezt a kiszökősdit. -ez volt anya végszava mert ezek után kirohant a szobából.

-De apa! Lehet , hogy csak fél év múlva fognak jönni!-nézett rá könyörgően Nessie.

-Sajnálom lányok.Én most nem tudok rajtatok segíteni.És amúgy meg én is haragszom rátok , csak én nem mutatom ki.-nézett vissza az ajtómból majd kisétált.

-Bocsi!-néztem nővéremre bűntudatos arccal.

-Hé én is kiszöktem, nem te vettél rá.Sőt inkább én téged.-húzta el a száját majd rádőlt az ágyamra.

-De akkor is én döntöttem el , hogy veled megyek!-zártam le a vitát.

-Na megyek aludni. Holnap már suli.Vége a hétvégének.Megint.Jó éjt!-adott puszit az arcomra.Viszonoztam.

-Jó éjt!

Lezuhanyoztam , lemostam a sminket ,felvettem a pizsimet és ágyba bújtam.Kifárasztott ez a mai nap.Szinte rögtön elaludtam de még előtte beállítottam az ébresztőórámat , hogy reggel a kedvenc számomra ébredjek,ami elég pörgős.

Nem kellett volna.Úgy felriadtam reggel , hogy leestem az ágyról.A fejem nagyot koppant a padlón. Apa és Em bácsi azonnal ott teremtek a szobámban.Em bácsi persze jót röhögött rajtam míg felsegített az ágyra , de amikor apa jelentőség teljesen ránézett abbahagyta.

-Kicsim jól vagy?-kérdezte apu.

-Igen csak a fejem fáj.

-Idehívom Carlisle-t.


II.rész

-Ne! -nyúltam utána-Nem fáj annyira.Csak egy kicsit beütöttem ennyi az egész-mosolyogtam meggyőzően.Apa egy ideig figyelt majd így szólt:
-Rendben,de ha később is fájni fog, szólok Carlisle-nak.-mondta majd kivonult a szobámból. Én egy nagy sóhaj kíséretében hátradőltem az ágyon.
-Rachel gyere menjünk iskolába -kiáltott fel anya.
-Megyek-húztam el a szám.Felkaptam a táskám majd gyors léptekkel lesiettem a lépcsőn.Gyors odaköszöntem Esmenek majd a kabátom felé vettem az irányt.Belebújtam a kabátomba majd apró de gyors léptekkel indultam el a kocsihoz.
-Mehetünk- ültem be apa mögé a kocsiba. Renesmee a rezervátumba jár suliba hogy eggyüt lehessen Jacobbal. Anyáéknak nagyon nem volt inyjére hogy odajárjon de szerencsére Esme segített meggyőzni őket.
-Itt vagyunk- nyitotta ki nekem az ajtót apa
-Köszi-kilépve nagyon sok szempár szegeződött ránk. A többiek ezt megszokva indultak el a bejárat felé.Én szokásomhoz híven lemararadtam.Beérve a suliba egy gyors köszönés után elindultam első órámra ami történelem volt.Egész órán nem figyeltem mit mond a  tanár. De minek is figyeltem volna? Hisz már mindent tudok.
-Mrs.Cullen mi a helyes válasz?-térített ki a gondolataim közül Mr.Lockwood
-Ahm...1756-tól 1763-ig -válaszoltam gyorsan.
-Helyes. De kérem figyeljünk is az órára.-nézett rám fenyegetően.
-Rendben-suttogtam.Ez a nap nagyon gyorsan telt el és mire észbe kaptam már ebédidő volt.
-Rachel mi van veled? Egész nap csak néztél ki a fejedből mint egy élőhalott.-bökött oldalba Emm Egy percig néma csendben figyelt majd felnevetett.
-Semmi sincs velem csak nagyon elgondolkoztam. Amúgy te meg min nevetsz? -kérdeztem bekapva egy falat ennivalót.A többiek undorodva nézték ahogy én falatozom.Hát igen ez van ha félvér az ember,vagyis akarom mondani ember és vámpír.
-Semmin húgi csak azon hogy egy élőhalotthoz hasonlítottalak amikor az is vagy..lényegében-morfondírozott el.
-Köszönöm Emett hogy egy élő halottnak tartasz-mosolyogtam furcsán.
-Miért nem az vagy? Vagyis félig csak. De akkor is van benned.-vette elő mosolyát.
-Igen de...áh hagyjuk-legyintetem majd újra öszpontosítottam az ételre ami előttem volt. Kizárva ezzel azt amit mondanak.
-Rachel azonnal gyere! -rázogatott apa.
-Mi? Miért?-kérdeztem értetlenül.
-Sietnünk kell haza. Majd Carlisle elmondja.-húzott kifele. Kint a többiek vártak ránk. Gyors behuppantunk a kocsikba majd gyorsan elindultunk a Cullen ház felé.

5 megjegyzés:

~Beauty° írta...

Sziiaaaa! Nagyoooon jóóó lett*-* már sejtem h mi a baj ;):P Aleeeeeec xD
nah de ink siessetek a kövivel :)
XOXO Kira

Devonne Crescent írta...

Sziasztok!
Hát nagyon jó lett! De mi történt? Miért nem folytattátok? :D
És mi van már Alec-kel? :D
siessetek vele!
XoXo
Devonne

rek@ írta...

Sziasztok!
Nagyon jó lett a feji! Gratulálok!
Nekem vannak tippeim, hogy kik lehetnek azok... mindegy. :)
Siessetek a kövivel..
Pux!

SmileyGirl írta...

na és itt a várva várt első feji..
jó volt.tetszett.bejött.megszerettem.
És várom a kövit.

~*Bogiii*~ írta...

Nagyon jó lett!!
Mind a ketten nagyon ügyesek vagytok ;p
tessék sietni a következő fejezettel!!!! :)
puszi <3

bogiii